Hibridni motori

100 % hibridna ponuda

Renault Austral
E-TECH FULL HYBRID POGON
Smanjite troškove goriva do 40 % sa pogonom E-Tech full hybrid. Do 80 % vremena u gradu vozite na električni pogon. Pošto se baterija puni svaki put kad usporite ili zakočite, svoj Austral nećete morati da spajate na utičnicu.
MILD HYBRID ADVANCED POGON
Potpuno novi električni sistem od 48 V povezan sa benzinskim motorom pomaže da se poboljša obrtni moment koji je dostupan u toku pokretanja i ubrzanja radi boljeg osjećaja, povećanog uživanja u vožnji i manje svakodnevne potrošnje goriva*.

* do 20% uštede goriva sa 48 V mild hybrid advanced pogonom          


MILD HYBRID POGON
Mild hybrid je prvi nivo hibridizacije koji je dostupan za Austral: 12 V baterija pomaže benzinskom motoru u fazama ubrzanja, čime se osigurava posebna fleksibilnost i dinamičnost u vožnji, pri čemu se takođe smanjuje potrošnja goriva.  

Uporedite pogone


Kompletna ponuda 100% hibridnih pogonskih sklopova koje možete da izaberete: E-Tech full hybrid, jedan od najefikasnijih pogona u svojoj kategoriji, mild hybrid advanced i mild hybrid.
E-Tech full hybrid 160 i 200mild hybrid advanced 130mild hybrid 140 i 160
tehnologija1 baterija
+2 električna motora
+1 termički motor
1 x 48 V baterija
+1 termički motor
1 x 12 V baterija
+1 termički motor
smanjenje potrošnja gorivado 40%do 10%do 8%
potrošnja goriva 4.6 - 5.2L/100 km 5.2L/100 km6.1 - 6.8L/100 km
emisija CO2104 - 177g/km
109 - 177g/km
118g/km138 - 154g/km
140 - 154g/km
Crit'Air klasifikacija111
skupljanje energije pri usporavanju i kočenju
dada da
pojačanje prikupljanja energije kočenjada nene
elektromotor pomaže termičkom motoruda da da
gradska vožnja na električni pogondo 80% vožnje sa povratom energije nene

E-Tech full hybrid

Najbolje od hibrida - pogoni - Renault Austral E-Tech full hybrid
Hibrid u najboljem izdanju

  • pogon nove generacije E-Tech full hybrid
  • do 80%* gradske vožnje na električni pogon
  • do 40%** smanjena potrošnja goriva
  • smanjene emisije CO2
  • žustra i odzivna ubrzanja   

* U zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije i stila vožnje (interni izvor: Renault, 2022)
** Za pogon E-Tech full hybrid u poređenju sa pogonom mild hybrid sa automatskim mjenjačem, prema vrijednostima za protokol gradske vožnje WLTP (izvori: UTAC & IDIADA, septembar 2022)

Tehnologije
Renault Austral ima pogon E-Tech full hybrid koji se sastoji se od novog 3-cilindričnog 1,2-litarskog benzinskog motora sa turbopunjačem u kombinaciji sa novim električnim motorom, litijum-jonskom baterijom i pametnim mjenjačem sa više načina rada.
Glavne funkcije
Uživajte u snažnom pokretanju sa automatskim električnim pogonom. Regenerativno kočenje puni bateriju dok vozite. Takođe, možete da vratite još više energije na 4 načina regeneracije.

mild hybrid advanced

consumption - powertrains - Renault Austral E-Tech full hybrid
Optimizujte potrošnju
  • 48 V baterija
  • najbolji pogon u kategoriji u pogledu emisije COi potrošnje goriva
  • 130 KS uz pomoć pri startu
  • izvrsni prosječni troškovi rada
Tehnologija
Uz 130 KS snage visokih performansi, ova tehnologija se sastoji od sistema spojenog sa litijum-jonskom baterijom od 48 V koja generiše snagu dok usporavate.
Glavne funkcije
Mild hybrid pogon pruža najbolje energetske performanse i emisiju CO2. Električni sistem pomaže motoru u toku faza velike potrošnje pri pokretanju ili ubrzavanju.

mild hybrid

mild hybrid generation - powertrains - Renault Austral E-Tech full hybrid
Mild hybrid nove generacije
  • 12 V baterija 
  • 140 ili 160 KS uz pomoć pri startu 
  • 1.3-litarski benzinski turbo motor
Tehnologije
Turbo benzinski motor od 1,3 litara sa direktnim ubrizgavanjem je opremljen filterom čestica i 12-voltnim mild hybrid sistemom. Ova tehnologija nudi 140 KS (ili 160 KS) i sastoji se od sistema naizmjeničnog pokretanja spojenog sa litijum-jonskom baterijom koja generiše snagu dok usporavate.
Glavne funkcije
Smanjuje uticaj na potrošnju tokom faze pokretanja ili ubrzanja. Možete da smanjite potrošnju goriva i emisiju CO2 dok uživate u glatkim ponovnim pokretanjima i većoj udobnosti u vožnji.