Novi dizajn

Twingo Novi dizajn
Nazad
Genijalna ideja
 
 
 

Svaka čast inženjeri, trebalo se usuditi! Postavljanjem motora pozadi, odigrali ste na kartu prostornosti i spretnosti, a da niste izdužili moju siluetu: moja dužina nije veća od 3.59 m.

Neverovatno, izgubio sam 10 cm od dužine, a vi ste dobili 22 u unutrašnjsti između instrument table i krova… U čemu je tajna? Inteligentana koncepcija, rekordno međuosovinsko rastojanje od 2,49 m. I malo smelosti da se postavi motor pozadi. Bravo!
Motor pozadi, napred ideja
 
 
 
 
 

Kažu da sam dobar u vožnji, istina da sam se imao na koga ugledati ( R8 Gordini, R12,...). Po pitanju stabilnosti i ležanja na putu, ne bojim se ničega. Što se tiče superkompaktnih motora, iako imaju samo 3 cilindra koji su snažni i elastični, čak i tako skriveni ispod zadnjih sedišta.
Spretan zbog vas
 
 
 
 
 

Prebacivanje motora pozadi oslobađa prednju osovinu. I to se oseća, spretniji sam od svih ostalih zajedno. Vrlo je jednostavno, okrećem se u najskučenijem prostoru: mojim krugom okretanja od 8,65 m, za metar pobeđujem sve moje konkurenate. Zvezda poluktužnog okretanja, to sam ja… i to ste vi!
Moj stil? Veoma uredno
 
 
 
 
 

Skraćena hauba i velike ideje: više prostora napred i takođe više prostora za odlaganje u kabini.


Praktičan za odlaganje namirnica, moj pravougaoni prtljažnik zapremine od 219 dm3 je smeštena odmah iznad motora. Kao rezultat toga njegov utovarni prag je na idealnoj visini za utovar i istovar.
Sa sklapanjem suvozačevog sedišta u stočić i zadnjom preklopivom klupm u razmeri 50-50 (što daje dodatni prostor za odlaganje), sa mojim unutrašnjim prostorom radim šta hoću, a to mi dozvoljava i utovar bilo kakvog predmeta dužine 2,30 m.
Što se tiče vaših kolena, moj velikodušan prostor u kabini im daje više mesta napred i pozadi (postor za kolena je na najvišem nivou u segmentu sa 13,6 cm).